SAYA SAYANG AWAK,AWAK SAYANG SAYA?@_@



Monday, June 6, 2011

sayang saya !




kenapa ?
sebab dia sayang aku , tak mampu rasanya aku nak balas apa yang dia da buat untuk aku selama ni , banyak sangat benda yang aku tak tahu , dan dia tunjukan aku .
aku tak sempurna tanpa dia , ya! betol , ayat ni selalu orang gunakan expecialy orang yang tengah bercinta , right ? tapi pada aku , aku tak tipu ! aku tak kuat , sungguh ! aku tak kuat . sejak aku kenal dia , aku rasa sangat sangat bersyukur ! THANXX ALLAH give him to me :)

dia xboleh tengok aku susah , walau penat sekali pun , dia tetap akan sempurnakan permintaan aku . dia selalu sangat melayan kerenah aku walaupun kadang kadang mengada sangat tapi dia tetap senyum tu yang buat aku takot untuk hilang dia . sumpah !
aku selalu doa dia JODOH aku , hati aku sangat risau kalau muka dia masam . kalau da macam tu tahu la aku dia ada tak puas hati .
sejak aku kat kl ni , banyak yang aku tak dapat aku dapat kat sini :) semua kerana dia. bukan aku ambil kesempatan atau apa .tapi itu lah kenyataan . dia selalu ada di saat aku perlukan kehadiran dia !
kata kata dia satu ari dia nak kua , dan aku cemburu . ya , aku sangat kuat cemburu!
" diorang tu semua bukan sape sape anis yang paling special . anis sorang saja ! "
mintak maaf b , anis takot sangat b ta de kat sisi anis lagi . tu saja b . b ada anis boleh senyum :)
sekali lagi syukur ya ALLAH , bg dia pada aku :)
satu benda yang aku tak akan lupa , time kaki aku sakit kena loker , time tu macam macam dia buat untuk aku . macam mana berkali kali dia bawak aku pergi klinik and last g hospital . tunggu lame , buat macam macam , duit lagi .lame jugak lah kaki tu nak baik berminggu minggu ! kesian dia :(
semakin hari , semakin sayang :)

hmm . b , anis pegang janji b tau ! b cakap b akan jadikan yang anis yang halal untuk b kan ? anis akan tunggu !
tu la janji dia pada aku :)
doakan dia jodoh aku !
sayang saya mohd afiq bin zakaria <3

sekian !

No comments:

Post a Comment

comey-comey saye :)

TERIMA KASEHH :) datang lagi ^_~

terime kasih ye ? sila datang lagi... Photobucket