SAYA SAYANG AWAK,AWAK SAYANG SAYA?@_@


Sunday, March 13, 2011

MALAM PERTAMA

sebut je malam pertama mesti korang tertanya tanya kan
amenda uh ? tetiba je malam pertama..haa.. klaw korang nak taw, malam pertama ni adalah 1 filem pendek ,y membe2 aku buad untuk subjek diorang iaitu HPD 222 , byak bnda laen sbenarnya buleh buad, tp, diorang pilih nak buad filem ,
best crita dia ! da buleh jual aku rasa , mmg berbakat lah diorang ni taw ! rugi kalaw xtengok ! citew ni ditayang kan pd 11/3/2011, pkul 11 pg bertempat di LT1 ,institut profesional baitulmal !
naseb aku sempat tgok taw !klaw x berbulu jgak lah !haha ,
ne taknye gemok aku(bf aku)belakon kot!bkan senang taw x nak mintak kebenaran nak g tgok cite 2 (senang je sbenarnya ,sje wat gimik !haha),smpai je kat LT1 , cita da mula, sempat lah jugak nak pham..dalam cite ni,bf aku jadi hantu ! mula-mula biasa lah kan ,tp,bila nak g toilet teringat dia lak ,klaw ngah bercinte normal la kn teringat dia , tp, aku ni bkn ingat dia tp,ingat dia y sbagai hantu 2 ,berteman jugak lah aku ke toilet !haha, tp,bkan aku sorang je taw.membe membe aku yang laen pon sama taw!haha..LOL !

NI LAH FILEM NYA :


SMART bukan ?
mst korang teringin nak tgok kan ?maaf lah , cite ni xda kat mna mna , baru di DITAYANGKAN...
gamba gamba kat bawah ni adalah antara yang terlibat :


PERASMIAN :





SESI TEMUBUAL:


PARA PENONTON YANG HADIR:



EXTRA PERSEMBAHAN:





da selesai.. kenalah BERKEMAS !:




SEKIAN,

No comments:

Post a Comment

comey-comey saye :)

TERIMA KASEHH :) datang lagi ^_~

terime kasih ye ? sila datang lagi... Photobucket