SAYA SAYANG AWAK,AWAK SAYANG SAYA?@_@


Saturday, January 22, 2011

SAHABAT y sye rndu :)

rindu sgt2 at dia ,tp dia da xda .da pg dr idop aku,
hnya tuhan saja y tahu cm na asa hati ni ,sepi tanpa dia.
sntiasa terniang2 gelakk tawa dia , ssh snang sntiasa ada .
tp ,skg aku xtahu knpa aku d tggl kn,
myb slah aku .aku slalu set at dlm kpale otakk ni ,
mesti adahikmahh !jdd ,aku hnya mjd seorng perindu .
slalu aja usha FB dia ,tnpe dia sdr .
xapa la ,walaw apa ponn ,dia ttp sahabat baekk aku
DUNIA AKHIRAT !

ni antara kata2 y dia penah bg aku :)

"pengorbanan memerlukan air mata ,tanpa pengorbanan ,
kebahagiaan tdakk akan hadir. sekali ponn insan dskeliling kita
tdakk mnyukai kita.
mungkinn kerana dia ingin menjadi seperti kita..
atau cemburu dgn kebahagian
y kita perolehi,,
kdang kadang tanpa kita sedari
seseorang itu menyukai kita ,
tapi,dengan cara y mnyakitkan hati.
begitu banyakk kmungkinan y blaku dlm diri ini,
sesuatu y tnpa kita sedari tlah kita lalui,
biarpon segalanya pahit sperti hempedu.
tapi ,akhirnya pasti manisnya melebihi madu ,
xslamanya kedukaan itu milik kita,
biar pon kebahagiaan itu masih jauh,
tapi ,pasti kita bisa mgapainya dgn kkuatan
y kita miliki.
tempuh segalanya dgn penuh sabar
krana kita sendiri bisa mnempuhnya tanpa bantuan org laen ! "

2 la kata2 dia wat aku .
tp,skg dia da ada kwn2 baru ,
sdh pasti aku tros dia lupakan .
aku sgt2 rindukan dia :(

Saturday, January 15, 2011

bersame haiwan eksotik!






semperna minggu cari dana at ipb ,
ni la aktivitinya .

Wednesday, January 12, 2011

tmpat F.E.B.R.E.T saye :)






mst la at TASEK PERMAISURI !
ske sgt aww g sne , coz at sne an cantekk sgt aww !
ske sgt g tasekk !thanxx sgt2 at gemok aku coz da bwk n kenalkn
tmpat 2 kat aku !ahaha ,t.kasehh b !syg b sgt2 taw !hehe

ktowg slalu g sne time ptg2 coz ,
xde la pnas sgt .time uhh rmai sgt2 uwg at c2 ,ptg2 kn
mst la.ade y dtg ngn family ,kapel ,kwn2 .
ske tgok uwg jogging2 bdk2 bkejaran .
besh sgt! tgok gelagat2 uwg .hehe

Friday, January 7, 2011

LUAHAN HATI , , ,

gemok saye<


pertama kali ku bertemu dengan mu..
sayunya hatiku merinduimu
walaupown belum kita bersua muka
namun aku tetap jatuh cinta

pertama kali ku bertemu denganmu
sayunya hatiku melihat senyumanmu
aku mengharap engkau menerimaku
kerna aku bersedia menyintaimu

akan ku renang lautan yg berapi
membuktikan kehebatannya cinta ini
tetapi jika engkau meninggalkan aku
terhiris hati ini.terguris jiwa ini.
menangis tak berlagu..ohhhh...

biarpun ombak yg mrubah pantai
kasih ku tak kan hancur berderai
biarpun hari berganti hari
dirimu tetap ku nanti ohhhh...

sayangku pimpinkan tangan ku
menuju mahligai bahgia..
kita bersama nikmati kisah cinta
hidup bagaikan di syurga
ohhhh..kasih...

maseh mauw coba !

sowy ye ?blog saye xcntek mcm uwg laen ,
sye mseh ngah blaja wat blog ni .heee .
blog ni ann ,membe sye y aja kn .
t.kaseh sgt2 at die .
t.kaseh waynee ^_*

suke! suke! suke!

aha!tawu ta npe anis suke ?
hee , ,anis suke bab da dpt wat blog ni la ,hehe
bkn sng tawu . mase xde na wat ni sume ^,^
skg ni ade la sket ,sket je la. .hehe
kawan ,kawan sokg saye ye ?

comey-comey saye :)

TERIMA KASEHH :) datang lagi ^_~

terime kasih ye ? sila datang lagi... Photobucket