SAYA SAYANG AWAK,AWAK SAYANG SAYA?@_@



Saturday, January 22, 2011

SAHABAT y sye rndu :)

rindu sgt2 at dia ,tp dia da xda .da pg dr idop aku,
hnya tuhan saja y tahu cm na asa hati ni ,sepi tanpa dia.
sntiasa terniang2 gelakk tawa dia , ssh snang sntiasa ada .
tp ,skg aku xtahu knpa aku d tggl kn,
myb slah aku .aku slalu set at dlm kpale otakk ni ,
mesti adahikmahh !jdd ,aku hnya mjd seorng perindu .
slalu aja usha FB dia ,tnpe dia sdr .
xapa la ,walaw apa ponn ,dia ttp sahabat baekk aku
DUNIA AKHIRAT !

ni antara kata2 y dia penah bg aku :)

"pengorbanan memerlukan air mata ,tanpa pengorbanan ,
kebahagiaan tdakk akan hadir. sekali ponn insan dskeliling kita
tdakk mnyukai kita.
mungkinn kerana dia ingin menjadi seperti kita..
atau cemburu dgn kebahagian
y kita perolehi,,
kdang kadang tanpa kita sedari
seseorang itu menyukai kita ,
tapi,dengan cara y mnyakitkan hati.
begitu banyakk kmungkinan y blaku dlm diri ini,
sesuatu y tnpa kita sedari tlah kita lalui,
biarpon segalanya pahit sperti hempedu.
tapi ,akhirnya pasti manisnya melebihi madu ,
xslamanya kedukaan itu milik kita,
biar pon kebahagiaan itu masih jauh,
tapi ,pasti kita bisa mgapainya dgn kkuatan
y kita miliki.
tempuh segalanya dgn penuh sabar
krana kita sendiri bisa mnempuhnya tanpa bantuan org laen ! "

2 la kata2 dia wat aku .
tp,skg dia da ada kwn2 baru ,
sdh pasti aku tros dia lupakan .
aku sgt2 rindukan dia :(

No comments:

Post a Comment

comey-comey saye :)

TERIMA KASEHH :) datang lagi ^_~

terime kasih ye ? sila datang lagi... Photobucket