SAYA SAYANG AWAK,AWAK SAYANG SAYA?@_@



Wednesday, June 8, 2011

sakit dan ubat :)




S.A.K.I.T !
Sebut je pasal sakit mesti semua nak tahu kan sakit apa ?
sakit ada dua , pertama . sakit hati dan yang kedua sakit penyakit kan ?
dan sekarang aku nak cerita tentang sakit yang kedua !
kalau cakap pasal sakit tu , hmmm ! aku penat sangat dengan rasa sakit tu , tapi sakit tu orang kata ALLAH nak hapuskan dosa-dosa kita . aku pernah baca satu artikle pasal tu, dia cakap apabila kita sakit , ALLAH akan titipkan malaikat untuk melihat apa yang kita ucapkan ketika sakit itu , jika kita menyebut ALhamdullilah . Kemudian datang malaikat kepada ALLAH untuk menyampaikan , kata ALLAH aku lebih tahu . sekiranya ALLAH mematikan hambanya , akan dimasukannya ke dalam syurga ,dan sekiranya disembuhkan akan ditukar darah yang lebih baik .
alhamdullilah , kerana ALLAH beri aku rasa sakit itu :)

kalau nak tahu , hari hari aku migrain :( sakit sangat , saampai aku tak boleh study . teringin sangat nak naik kelas macam kawan kawan yang lain , tapi apa boleh buat aku tak mampu . aku hanya buat yang termampu saja .walau apa pun aku tetap bersyukur sebab ALLAH da bagi aku result yang baik untuk sem ni , walau pun tak dapat naik kelas at least pointer aku da naik :)
aku akan usaha dan doa lagi !
aku terima segala dugaan yang ALLAH bagi ni pada aku :)
sakit tu kan penghapus dosa ^^

U.B.A.T !
kalau da sebut pasal sakit tu , mesti la kena sebut ubatnya jugak kan ^^
hhmmmm ! haha , sebut pasal ubat aku tak tahu lah ubat aku banyakk sangat ,
macam macam jenis tau ! tapi, aku tak makan pun , hehe sebab apa ?
sebab orang cakap tak elok . kan banyak dadah :(
loker aku , siap bau bam lagi tau ! mustajab lah tiger bam lah minyak itu lah ini lah da macam orang tua tua kan ? haha ,
aku cakap kat boy friend aku , " b, sory lah ye ? sebab anis ade bau bam .hehe "
dia senyum ja ,huhu :)
member aku pulak cakap " anis, mude mude bau ubat , da tua bau purfume ! " haha !

okey ! tu saja story aku !
daaaa !

sekian !
sekian !

No comments:

Post a Comment

comey-comey saye :)

TERIMA KASEHH :) datang lagi ^_~

terime kasih ye ? sila datang lagi... Photobucket