SAYA SAYANG AWAK,AWAK SAYANG SAYA?@_@



Saturday, July 16, 2011

shah Alam wif member ~

actually dah seminggu aku pegi , sory lah baru nak story ;)) hehehe , sbb aku bz sangat satu minggu ni dengan test . aku ada 4 test ! sume xada gap langsung nak bersuka ria ! haha kesian kan ? nak buadd macam mana nama pon student kann ?? hehe okehh ! SHAH ALAM ~ ni 2nd time aku pegi shah alam , 1st pegi I-CITY . 2nd lak pegi rumah member nama dia ema , abang dia kawin ! sebelum pegi rumah ema aku pegi kenduri lain kenduri rumah member boyfriend aku kat cheras kot Xingat laah :( hehehe . sedaapp sangat makan kat situ ;) tema diorang warna biru CANTEKK ! Tengah seronok makan tiba tiba hujan lebat tp, hujan tak bermakna tak happening taw ? walaupon hujan pesandingan tetap di teruskan dengan silat ! best ! ;))
pas tu kitorang pegi IPB ( kolej aku ) amik member aku , nana dan fyna ! andd then , kitorang terus gerak pegi shah alam masa tu dalam kul 2.30 petang dah ! sampai shah alam pukul 4.00 lbih , pas tu kitorang sesat :( sampai kul 5 lbih ! dah sampai trus makan naseb ada makanan lagi , tu pon ema suruh mak dia masak untuk kitorang kalaw tak berlapar lahh ! hahaha

okeh ! pas makan makan tuh , kitorang jalan sikit sekitar rumah ema , tengok pelamin bergamba dengan pengantin , hehe
ni pic nya :))



kami semua ;))



again bestttttt :))





dia dengan danishh <3 ;))

macam kat kampung ;))




okehh , pas kitorang jalan kat sekitar rumah ema , kitorang pegi makn ABC SEDAPP kat shah Alam tu ! emmmm yummyyy !



emmm , sedapp bukan ? ada perisa durian , keladi , coklat , strawberi andd jagung !


okehh :)) sampai sini saja story aku yang terlepas seminggu tuh , haha sori againn :) daaaa !

sekian ;))

No comments:

Post a Comment

comey-comey saye :)

TERIMA KASEHH :) datang lagi ^_~

terime kasih ye ? sila datang lagi... Photobucket